1402-07-05 11:22
1000
0
86645
رئیس سازمان بسیج سازندگی:

دشمن در فتنه ۱۴۰۱ دچار خطای محاسباتی شد

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: دشمن در فتنه ۱۴۰۱ دچار خطای محاسباتی شد، در حالیکه دشمن جنگ را در کف خیابان دنبال می‌کرد جمهوری اسلامی چشم فتنه را در خارج از کشور درآورد.

به گزارش گلستان ما؛ سردار محمد زهرایی امروز در همایش جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب اظهار کرد: همانطوری که صدام در زمان جنگ دچار خطای محاسباتی شد و در مصاحبه‌ای عنوان کرده بود ادامه مصاحبه را هفته آینده در تهران خواهیم داشت، این خطای محاسباتی به واسطه پشتیبانی استکبار جهانی بود این خطای محاسباتی دشمن دوباره در فتنه ۱۴۰۱ تکرار شد.

* ۶۰ هزار دروغ علیه انقلاب اسلامی طی یک ماه

رئیس سازمان بسیج سازندگی ادامه داد: عده‌ای نیز خطای محاسباتی داشتند و عنوان کردند انقلاب رفتنی است و لذا با دشمنان انقلاب همراهی کردند.

زهرایی به اغتشاشات سال گذشته اشاره کرد و گفت: ظلم است که اغتشاشات سال گذشته را به یک اعتراض تقلیل دهیم و ۳۰ سلبریتی و رسانه‌های معاند نظام علیه انقلاب اسلامی متحد شدند.

وی افزود: در ظرف یک ماه ۶۰ هزار دروغ علیه انقلاب اسلامی شکل گرفت و دشمن دچار خطای محاسباتی شد و گفتند انقلاب رفتنی است و برخی نیز در کشور این مسئله را باور کردند و با این جریان همراهی داشتند.

* جمهوری اسلامی خارج از مرزها چشم فتنه را درآورد

این مقام مسئول افزود: انقلاب اسلامی ریشه مستحکمی داشت و در حالی که دشمن عملیات روانی را در کف خیابان انجام می‌داد ولی جمهوری اسلامی خارج از مرزها چشم فتنه را درآورد و دیدید کمتر از یک سال آنهایی که مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند برای ارتباط با جمهوری اسلامی صف کشیدند.

زهرایی افزود: امروز ببینید جایگاه انقلاب اسلامی کجاست و افرادی که فریب دشمنان را خوردند به چه نقطه‌ای رسیدند‌.

وی گفت: انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حرم و در دفاع از انقلاب کسانی پای کار بودند که دل در گروی خدای متعال داشتند و در جنگ اراده‌ها و ارابه‌ها قطعا اراده‌ها پیروز خواهند بود.

* پرورش نسل مدافعان حرم بعد از نسل دفاع مقدس

این مقام مسئول بیان کرد: چشمه زلال انقلاب اسلامی از مکتب عاشورایی جریان دارد و لذا دشمن تفکر انقلابی روح‌الله عجمیانی که حاضر شد تکه تکه شود ولی یک فحش به رهبر انقلاب را ندهد درک نمی‌کند.

زهرایی افزود: انقلاب اسلامی مملو از انسان‌های برخواسته از باورها و اعتقادات است، زمانی می‌گفتند نسل دفاع مقدسی ما به پایان رسید ولی دیدیم از این نسل مدافعان حرم برخواست.

وی خاطرنشان کرد: از دایره فریب خارج شدیم؛ عده‌ای دانسته با انقلاب اسلامی مخالفت می‌کنند و زیست مجازی دارند و توسعه و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را که با دو هزار و ۵۰۰ سال حکومت شاهنشاهی قابل قیاس نیست نمی‌بینند.

* ورق برای همیشه به سود انقلاب اسلامی برگشته است

این مقام مسئول افزود: انقلاب اسلامی به انسانیت معنا داد و برخی کور و کر شدند و اینها را نمی‌بینند، رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند که این آخرین فتنه نیست و در آخرالزمان دشمن از هیچ تلاش شیطانی برای ضربه به انقلاب اسلامی دست برنخواهد داشت.

زهرایی افزود: بیداری و به‌هنگام بودن و در زمان با ولی بودند ما در برابر دشمنان امروز وظیفه ما است و در یک کلام باید نقش خود را پیدا کنیم.

وی گفت: اغتشاشات سال گذشته نشان داد ورق برای همیشه به سود انقلاب اسلامی برگشته است و امید است توفیق خدمت در گروی ایمان به خدا از کسی گرفته نشود.
انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.